lördag 22 september 2007

1995-04-01 Jag deltog i en träff med en grupp som planerade för ett gemensamt projekt. Då hade jag med didgeridoon och spelade lite när jag ville koppla av. Det var positivt att jag hade den med och det väckte viss nyfikenhet.
1995-04-02: ”Fick ikväll till riktigt långa och fina toner på min didgeridoo.”
1995-04-04: ”Drömde något om musik, jag ska spela med något band, kanske med didgeridoon.”
1995-04-05: ”Lite konstig i kroppen, trodde mensen skulle komma hela dagen men inget hände. Normalt borde den ha kommit igår eller i förrgår. Jag har idag tänkt på om det kan vara något samband med mitt didgeridoospelande! Som kanske hindrar det att komma igång? Så jag får nog låta bli att spela några dagar kanske?”
1995-04-09: ”Sent på kvällen började mensen igår, minst tre dagar försenad!”

Inga kommentarer: